Monday, March 8, 2010

Mengubati Penyakit Kanser Payudara

Penyakit kanser payudara adalah satu penyakit yang amat ditakuti oleh kaum wanita khasnya, segelintir bagi kaum lelaki. Wanita yang menghidap Kanser/barah payudara di azaman moden sekarang ini semakin meningkat jumlahnya. Ubat-ubatan yang berupa kapsul atau pil yang digunakan untuk mengubatinya tidak berkesan, kesudahan untuk mengubatinya tidak ada cara selain melakukan pembedahan atau menggunakan ubat kimo, itu pun 50-50 harapan kesembuhannya, penderita amat sengsara menanggungnya dan kos rawatan pun begitu juga.
Menurut kabanyakan kajian Fakar bahawa penyakit kenser payudara ini disebabkan makanan dan minuman yang mengandungi kimia. Akan tetapi di zaman sekarang manusia tidak dapat mengelakkan makanan dan minuman yang tidak mengandungi kimia.
Dengan demikian kita jangan lupa membaca "Bismillah" setiap mamulakan makan dan minum, mudah-mudahan kita dipelihara oleh Allah dari segala menyakit bahaya yang berselimut dalam makanan dan minuman itu. Dan penulis telah siarkan dalam majalah Milenia Muslim cara mengubati dan mencegah penyakit kenser payudara dengan ayat-ayat Qur'an yang dapat dilakukan sendiri untuk mengubatinya. Bak kata para pujangga, "tidak satu jalan ke roma." Ertinya, bukan satu cara saja untuk mengubati penyakit tersebut, dan kita harus gigih ikhtiar, tapi tetap dengan petunjuk Allah. Di sini penulis sajikan ubat tambahan berupa minuman yang dapat pembaca buat sendiri iaitu, 1 kepal daun karakok hutan+ 1 biji dari kulit ranjcako, diblender dengan 7 gelas air suam, tapis ambil airnya saja, masukkan 9 sudu sambal madu lebah yang asli, lalu aduk hingga sebati, minum 1 gelas bila mau tidur malam saja selama 7 kali. Ramuan ubat itu adalah pembersih saluran organ yang kotor dan tersumbat yang biasa penulis gunakan selama 27 tahun dalam merawti penyakit kenser payudara, jantung, lever, buah pinggang yang rosak dan tersumbat pembuluhnya, tersumbat jaringan sarafnya.

No comments:

Post a Comment